Als organisatie blijven wij in beweging. Voor vervanging zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar jou tot eind september 2023!
Wat ga je doen?!
Je bent verantwoordelijk voor je toegewezen customer projects. Enerzijds ben je het aanspreekpunt van de klant en anderzijds leidt en coördineer je intern, via een vast opgesteld projectplan, het project team. Je verzamelt, analyseert en je waarborgt de afspraken die je met de klant hebt gemaakt. Dit is een operationele, binnendienst functie die je samen met 5 andere collega’s uitvoert.
Herken jij jezelf?
- je zoekt een tijdelijk job en bent fulltime beschikbaar
- minimaal HBO werk- en/of denkniveau; aangevuld met relevante commerciële trainingen
- minimaal 2 jaar relevante werkervaring
- goede teamspirit
- affiniteit met techniek
- bekend met projectmatig werken
- werkt zelfstandig en durft beslissingen te nemen
- beheerst de Nederlandse, Engelse en Duitse taal zowel mondeling als schriftelijk
Wat bieden wij:
- een informele, prettige en dynamische werkomgeving
- grote onderlinge betrokkenheid met een open bedrijfscultuur
- marktconform salaris
- goede pensioenregeling
- 37 urige werkweek (vrijdag om 15.00 uur weekend)
- functie is per direct beschikbaar; je kunt dus meteen aan de slag
Aangezien dit een vacature is voor tijdelijke aard en per direct, zoeken wij een professional met commerciële relevante ervaring die meteen, samen met het team, aan de slag kan.
Is je interesse gewekt of wil je nog iets meer weten over de inhoud van de functie of over NTOC? Klik op de website www.NTOC.nl voor ons uitgebreide bedrijfsprofiel of neem contact op met Kim De Win, afdeling HR of Frans Rosbak, interim CEO via tel. 0412-482899.
Voel jij je aangesproken, dan vinden we het heel tof als je op gesprek wilt komen om te kijken of er een wederzijdse klik is. Mail je CV naar pz@ntoc.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een 1e kennismakingsgesprek!